Jak vám můžeme pomoci?

Objednat

Jak mohu zadat objednávku?

Našli jste svůj oblíbený styl? Skvělé! Nyní vyberte požadovanou barvu (1) a velikost (2) kliknutím na odpovídající tlačítka a umístěte je jedním kliknutím „Přidat do košíku“ (3). Nyní máte možnost pokračovat v nákupu (1), pokladně (2) nebo zobrazit nákupní košík (3). Pro pokračování v nákupu stačí klikno ...
Více

Mohu změnit nebo zrušit aktuální objednávku?

Náš sklad je plně automatizovaný, takže není možné zasahovat do procesu a rušit objednávky. Bohužel také není možná změna velikosti/barvy a přidání kódu voucheru nebo jiného zboží.

Je nějaký limit objednávky?

Ano, limit objednávky je maximálně 7 položek na objednávku.

Mohu si položky rezervovat?

Není možné rezervovat položku.

Cena položky byla od doby objednání snížena, mohu získat náhradu za rozdíl?

Ne, to bohužel není možné. Změny cen v důsledku akcí mohou vést ke krátkodobým cenovým rozdílům, které bohužel nemůžeme následně proplatit za již zakoupenou položku.

Kolik jsou náklady na dopravu?

S naší službou Click & Collect si můžete nechat svou objednávku doručit zdarma do jednoho z našich mnoha obchodů CAMP DAVID nebo SOCCX. To znamená, že si balík můžete flexibilně vyzvednout během otevírací doby. V případě standardního doručení na Vámi požadovanou adresu nebo do balicí stanice v Německu bude za každou ob ...
Více

Existuje sledování mé objednávky?

Ano, jakmile Vaše objednávka opustí náš sklad, obdržíte potvrzení o odeslání se sledovacím číslem pro sledování. Dodací lhůta je obvykle 1-3 pracovní dny.

Mohu se objednat i telefonicky?

Telefonické objednání není možné. Podrobné vysvětlení, jak zadat online objednávku, naleznete ZDE

Vybral jsem dostupnou položku – lze zaručit její doručení?

Normálně ano. Existují však výjimečné případy, například když si několik lidí současně objedná zboží, které je dostupné pouze jednou. Zda je možné požadované zboží dodat, lze bohužel zjistit až po zpracování objednávky. Pokud Vaši objednávku nebude možné splnit z důvodu výprodeje, dáme vám co nejdříve věd ...
Více

Moje požadovaná položka je vyprodaná – je později znovu k dispozici?

Vzhledem k následným dodávkám a vracení mohou být jednotlivé „vyprodané“ produkty později opět dostupné v e-shopu. Stojí za to se na to podívat – pokud je požadované zboží opět skladem, okamžitě se zobrazí na stránce zobrazení produktu.

Zapomenuté heslo?

Pokud již máte účet v našem online obchodě, můžete si resetovat heslo zde. Poté obdržíte e-mail, do kterého můžete zadat nové heslo. Případně nás můžete také kontaktovat přímo prostřednictvím e-mailu. Kontaktní údaje naleznete ZDE.

Zodpověděli jsme vaši otázku? Pokud ne, uveďte svůj dotaz zde:

PŘIHLÁSIT SE K ODBĚRU NEWSLETTERU A ZÍSKAT POUKAZ v hodnotě 125 Kč

Mějte vždy aktuální informace! Získejte všechny informace o trendech, akcích a slevách. Zaregistrujte se nyní k odběru našeho newsletteru zdarma a získejte poukaz v hodnotě 125 Kč na další online nákup.
*Informace o akci: MEZISEZÓNNÍ VÝPRODEJ S 20% SLEVOU na mnoho stylů – kromě již zlevněných položek, nových kolekcí, nových džín z předchozích kolekcí, nových basic kousků a pásků z předchozích kolekcí, parfémů a spodního prádla. Pouze od 25.04.2024 do 07.05.2024 – online a ve všech zúčastněných prodejnách. Cena zboží uvedená v internetovém obchodě již zahrnuje slevu. Navíc lze uplatnit slevu MEMBERCLUB. Pouze do vyprodání zásob.