Jak vám můžeme pomoci?

Objednat

Mohu změnit nebo zrušit aktuální objednávku?

Náš sklad je plně automatizovaný, takže není možné zasahovat do procesu a rušit objednávky. Bohužel také není možná změna velikosti/barvy a přidání kódu voucheru nebo jiného zboží.

Je nějaký limit objednávky?

Ano, limit objednávky je maximálně 7 položek na objednávku.

Mohu si položky rezervovat?

Není možné rezervovat položku.

Cena položky byla od doby objednání snížena, mohu získat náhradu za rozdíl?

Ne, to bohužel není možné. Změny cen v důsledku akcí mohou vést ke krátkodobým cenovým rozdílům, které bohužel nemůžeme následně proplatit za již zakoupenou položku.

Kolik jsou náklady na dopravu?

Za standardní doručení na vámi požadovanou adresu je účtován poplatek za doručení ve výši 125 Kč za objednávku bez ohledu na její hodnotu.

Mohu se objednat i telefonicky?

Telefonické objednání není možné. Podrobné vysvětlení, jak zadat online objednávku, naleznete ZDE

Vybral jsem dostupnou položku – lze zaručit její doručení?

Normálně ano. Existují však výjimečné případy, například když si několik lidí současně objedná zboží, které je dostupné pouze jednou. Zda je možné požadované zboží dodat, lze bohužel zjistit až po zpracování objednávky. Pokud Vaši objednávku nebude možné splnit z důvodu výprodeje, dáme vám co nejdříve věd ...
Více

Moje požadovaná položka je vyprodaná – je později znovu k dispozici?

Vzhledem k následným dodávkám a vracení mohou být jednotlivé „vyprodané“ produkty později opět dostupné v e-shopu. Stojí za to se na to podívat – pokud je požadované zboží opět skladem, okamžitě se zobrazí na stránce zobrazení produktu.

Zapomenuté heslo?

Pokud již máte účet v našem online obchodě, můžete si resetovat heslo zde. Poté obdržíte e-mail, do kterého můžete zadat nové heslo. Případně nás můžete také kontaktovat přímo prostřednictvím e-mailu. Kontaktní údaje naleznete ZDE.

Zodpověděli jsme vaši otázku? Pokud ne, uveďte svůj dotaz zde: