Jak vám můžeme pomoci?

V nákupním košíku nevidím slevu na kartě, co mám dělat?

Pokud se sleva karty nezobrazí, musíte zadat a uložit své 12místné číslo karty ve svém zákaznickém účtu pod „Členskou kartou“. Vaše sleva je nyní viditelná pod každou položkou. Slevu na kartě lze uplatnit pouze s aktivní Členskou kartou a přihlášeným, registrovaným zákaznickým účtem. Pokud sleva není viditelná, zkontrolujte, zda je vaše smlouva na Členskou kartu stále aktivní. Jak dlouho je vaše MemberCard stále platná, můžete vidět ve vašem zákaznickém účtu pod „MemberCard“.

DŮLEŽITÉ: Před dokončením objednávky se prosím ujistěte, že vaše sleva je viditelná v nákupním košíku a zda byla odečtena z vaší objednávky. Později již bohužel není možné fakturu opravit.

Zodpověděli jsme vaši otázku? Pokud ne, uveďte svůj dotaz zde: