Jak vám můžeme pomoci?

Vrácení / Výměna / Reklamace

Jak zboží vrátím?

Objednané zboží nesedí nebo nesplňuje Vaše očekávání? Pak jej můžete do 14 dnů vrátit v jedné z našich prodejen nebo jej zaslat zpět do našeho logistického centra prostřednictvím Pakety (Zásilkovna). Využijte prosím našeho dokumentu "Raklamační asistent ", který je přiložen v zásilce. Pokud dokument není součástí ...
Více

Vrácení v obchodě

Chcete-li vrátit zboží do obchodu, použijte prosím formulář pro vrácení zboží, který je součástí Vaší zásilky, zadat důvod vrácení, předložit potvrzení o koupi a vrátit zboží do obchodu. Vrácení peněz bude provedeno platební metodou, kterou jste si zvolili při nákupu, případně jako poukázka (uplatnitelná pouze ...
Více

Mohu zboží objednané v internetovém obchodě reklamovat v prodejně?

Zboží zakoupené v internetovém obchodě je možné reklamovat i v prodejně. Použijte prosím formulář pro vrácení zboží "Reklamační asistent", který jsme Vám zaslali spolu se zbožím. Zadejte důvod vrácení, předložit potvrzení o zaplacení a vrátit zboží na prodejně. Kolegové na místě závadu/poruchu zkontrolují. P ...
Více

Potřebuji vyměnit velikost
Pokud Vám objednané zboží nesedí, můžete jej do 14 dnů vyměnit za jinou velikost v jedné z našich prodejen.
Zodpověděli jsme vaši otázku? Pokud ne, uveďte svůj dotaz zde: