Jak vám můžeme pomoci?
Vyberte si téma
Vrácení / Výměna / Reklamace
Jak zboží vrátím?
Objednané zboží nesedí nebo nesplňuje Vaše očekávání? Pak jej můžete do 14 dnů vrátit v jedné z našich prodejen nebo jej zaslat zpět do našeho logistického centra prostřednictvím Pakety (Zásilkovna). Využijte prosím našeho dokumentu "Raklamační asistent ", který je přiložen v zásilce. Pokud dokument není součástí
...
Více
Vrácení v obchodě
Chcete-li vrátit zboží do obchodu, použijte prosím formulář pro vrácení zboží, který je součástí Vaší zásilky, zadat důvod vrácení, předložit potvrzení o koupi a vrátit zboží do obchodu.
Vrácení peněz bude provedeno platební metodou, kterou jste si zvolili při nákupu, případně jako poukázka (uplatnitelná pouze
...
Více
Mohu zboží objednané v internetovém obchodě reklamovat v prodejně?
Zboží zakoupené v internetovém obchodě je možné reklamovat i v prodejně.
Použijte prosím formulář pro vrácení zboží "Reklamační asistent", který jsme Vám zaslali spolu se zbožím. Zadejte důvod vrácení, předložit potvrzení o zaplacení a vrátit zboží na prodejně. Kolegové na místě závadu/poruchu zkontrolují. P
...
Více